niedziela, 3 lutego 2013

Mogę zostać jeśli tylko chcesz,
ale powiedz,że potrzebujesz mnie,
żebym została z Tobą tu i teraz,
bo beze mnie nie możesz się pozbierać,
mogę powstać, miłość mnie prostuje,
dajesz siłę, która Nas buduje,
łatwiej wierzyć, jeśli wciąż utwierdzasz,
że nie zniknę z Twego Serca.
Mogę marznąć, kiedy wiem, że wrócisz,
bo ogrzejesz mnie, mocno tak przytulisz.
Będziesz zawsze, przy mnie, marzę o tym
Twoje ciepło wypala wszelkie kłopoty.






Kiedy jesteś wtedy znika strach,
widzę Ciebie ciągle w moich snach,
gdy całujesz świat się zatrzymuje,
tylko Ciebie naprawdę potrzebuje.
Wspólnych planów tyle było w nas,
dziś na brzegu sama wpatrzony w piach,
pewnie powiesz mi że jestem słaba,
lecz ja bez Ciebie nie daje rady.
 





Jesteś dla mnie największą wartością, nie potrzebuję nic, po za Twoją miłością.







Powodujesz uśmiech na twarzy, światełka w oczach i ciepło w sercu ♥






Dajesz mi nadzieję, gdy nie mogę oddychać.







½ ♥ + ½ ♥ = ♥






Kocham Cię Skarbie! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz