niedziela, 3 czerwca 2012



Wszystko wokół się zmienia, nawet Ty.
 Nasze wspólne marzenia to My. 
 Małe i duże problemy 
 przeżyjemy, to nic dla nas. 
 Razem wszystko przetrwamy, 
 nawet złe dni. 


  Chcę tu zostać i zawsze z Tobą być
 nawet kiedy będzie źle.
 Chcę tu zostać, bo bez Ciebie to
 nie mam siły, by dalej żyć.


  Chcę przy Tobie umierać i rodzić się. 
 Chociaż czasem mnie ranisz, o nie nie 
 to i tak wybaczam Ci. 


  Chcę tu zostać i zawsze z Tobą być
 nawet kiedy będzie źle.
 Chcę tu zostać, bo bez Ciebie to
 nie mam siły nie mam siły, by żyć.


  Chcę tu zostać i zawsze z Tobą być
 nawet kiedy będzie źle.
 Chcę tu zostać, bo bez Ciebie to
 nie mam siły nie mam siły, by żyć.


  Chcę tu zostać i zawsze z Tobą być
 nawet, kiedy będzie źle.
 Chcę tu zostać, bo bez Ciebie to
 nie mam siły nie mam siły, by żyć.


 Nie mam siły,by żyć bez Ciebieeee.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz