sobota, 26 stycznia 2013


Ile razy oferowaliśmy naszą miłość komuś, kto na to nie zasługuje. Ile razy spotykaliśmy się z obojętnością i odrzuceniem, ale warto szukać i nigdy nie rezygnować z miłości, która sprawia, że żyjemy.









Obserwujesz go zachowując dystans. Kochasz patrzeć jak się uśmiecha.










Odsłoń dla mnie chmury, spraw aby nie padało - chcę zobaczyć słońce.









Twój uśmiech to lekarstwo, gdy wokół wszystko zdycha.








Twe słowo pomaga mi powstać, a cisza jest gorsza niż brak tlenu. Twój dotyk pomaga mi sprostać temu, czemu bez Ciebie bym nie mogła.







"bo kiedy nie ma Ciebie, niewiele istnieje.."








Cały mój świat jest w objęciach Twoich rąk.









I w całym tym szaleństwie dobrze wiem, nie zatrzyma nas już nic.








Ciężko było by patrzeć w Twoje oczy i nie czuć nic.








Nie mam nic bez ciebie, i bez ciebie nie chce nic.








To przez Ciebie znów robią mi się dołeczki na twarzy. ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz