sobota, 26 stycznia 2013

Twoje oczy to jedyny labirynt, w którym chcę się gubić. najlepiej, gdybym w ogóle nie znalazła z niego wyjścia i została w nim na zawsze.






Czasami trzeba usiąść obok i czyjąś dłoń zamknąć w swojej dłoni, wtedy nawet łzy będą smakować jak szczęście.  






Nawet nie wyobrażasz sobie, ile radości daje mi twój jeden uśmiech, jeden dotyk, pocałunek, spojrzenie w oczy. ♥





Weź mocno mnie obejmij, jakby świat miał dziś się skończyć,
Ja chwycę ciebie mocniej i przytulę, weź mnie dotknij!





W uczuciach nie ma czegoś takiego jak zwątpienie. Kochasz albo nie.





Zawsze jest tak samo. Nie ważne jak bardzo będę na Ciebie wściekła, ile złych słów wypowiem pod Twoim adresem, wystarczy Twój jeden sms, a ja automatycznie zapominam o tym co tak bardzo mnie zdenerwowało. To chyba miłość jest, co nie?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz