sobota, 26 stycznia 2013

Miłość jest krucha. I nieraz nie potrafimy jej pielęgnować. Radzimy jakoś sobie i staramy się ze wszystkich sił, mając nadzieję, że to kruche uczucie mimo wszystko przetrwa.



Trzy zapałki, kolejno zapalone w nocy. Pierwsza by zobaczyć całą Twoją twarz.
Druga by zobaczyć Twe oczy. 
 Ostatnia by zobaczyć Twe usta
 I całkowity mrok,by wszystkiego nauczyć się na pamięć, kiedy obejmę Cię ramionami.



Nie rozumiałam czemu tak rozpaczliwie pragnę tej miłości. Wiedziałam tylko, że była warta całego ryzyka i wszystkich cierpień, jakimi ją okupiłam. Była jeszcze wspanialsza, niż myślałam. Była wszystkim.



Zawsze powinno się postępować właściwie, nawet jeśli to trudne.



"Życie (...) bardzo przypomina piosenkę. Na początku jest tajemnica, na końcu - potwierdzenie, ale to w środku kryją się wszystkie emocje, dla których cała sprawa staje się warta zachodu."





Dodaje mi odwagi. Sprawia, że staję się inteligentna, że myślę. Z Jego pomocą mogę się zmierzyć ze wszystkim. Już się nie boję. Teraz nic mnie nie dręczy. Jestem naprawdę szczęśliwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz