sobota, 26 stycznia 2013




W siebie tak wpatrzeni,
 w sobie zakochani...
Sobą zaślepieni trwamy w miłosnej otchłani.
 W ogrodzie rozkoszy
 nasze zmysły razem
 Mapa mego życia, Ty na niej drogowskazem.
 Ty dla mnie radością,
 wyznacznikiem szczęścia, całym moim światem, 
najpiękniejszym kwiatem, myślą, aromatem...
Twoich ust zbliżenie i spojrzenie w oczy,
sprawiają, że gdzieś między gwiazdami krocze.
Magia twego ciała nie do opisania,
bo słów nie ma takich do w pełni tego oddania.
Jesteś najwspanialszą i jedyną drogą
 i pójdę nią wszędzie, bo na zawsze chce być z Tobą.
Może nie znam pięknych słów by to powiedzieć,
jestem bo ty jesteś i musisz o tym wiedzieć.


Właśnie ty jesteś każdą przyczyną,
 to do Ciebie słowa moje płyną, 
jesteś moich marzeń spełnieniem,
ich prawdziwym odzwierciedleniem,
 tylko z Tobą tak dobrze się czuję, 
zawsze jesteś, kiedy potrzebuję ciebie,
kiedy tak w objęciach twych tonę,
moje marzenia są już spełnione...



 Jak ja podziękować życiu mam za Ciebie, 
 za ten skarb największy, jakim jest, że mamy siebie, 
za to, że gdy rano, kiedy słońce wstaje oczy swe otwieram a ono mi ciebie daje...



Jesteś dla mnie do życia powodem,
bólu ukojeniem i wielkim głodem,
tym pragnieniem, jakie w sobie czuje .
 Chce być z Tobą, kocham cię i potrzebuje
To o tobie tak marze, kiedy pieścisz mnie
słowami i napełniam kielich myśli wspólnej
drogi marzeniami.


 To dla Ciebie tak mocno moje serce zawsze bije 
Kiedy jesteś razem ze mną czuje, że naprawdę żyje...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz