sobota, 26 stycznia 2013

Paige : Przysięgam, kochać Cię aż do śmierci i zawsze Cię wspierać. I obiecuję że będę mieć cierpliwość dla faceta mojego życia. Będę mówiła, gdy słowa są potrzebne i milkła, kiedy nie. Starała się stworzyć idealną zgodność naszych plików cookie. I mieszkać w cieple Twojego serca. I zawsze dzwonić do domu.

Leo : Przysięgam, że zawsze będę Cię kochać. Jak tylko potrafię, teraz i na zawsze. Przysięgam nigdy nie zapomnieć że to zobowiązanie na całe życie. I że zawsze nasze dusze, nieważne jak wiele przeszkód będą musiały pokonać, zawsze znajdą drogę by odnaleźć się nawzajem.







Zostaje z Tobą do końca świata
nie bedzie inaczej kochanie nie ma prawa,
nie ma szans nie przeszkodzi nam nic
nie ma takiej siły która złamie ten szyfr...


Gdy znajdzie Cię głos, Który bedzie wspierał Cię
Pragnę żebyś wiedział, że... To będę ja... A gdy
czuła dłoń da przyjazny znak wskaże dobry szlak...
To będę ja... Mogę dla Ciebie zdobyć sto gór. Mogę dla Ciebie przez czasu gnać nurt.
A po rozstaniu niejeden raz zobaczysz blask...
i to będę ja to będę ja to będę ja... ♥


Był powodem, że co rano wstawałam
z uśmiechem na twarzy,
bez względu na to jaka jest pogodna.
To na Jego widok,
moje serce rozsadzało mi klatkę,
a w brzuchu czułam tupające bizonki. 
To On, najpiękniej na świecie mówił,
jak bardzo boi się miłości. To właśnie,
On był głównym
bohaterem moich snów,
kreatorem uśmiechu.
Był całym,moim szczęściem.
Wszystkim tym co miałam.
Pisząc to, z pewnej perspektywy czasowej,
zełzami w oczach, dochodzę do wniosku,
że jest miżal, to wszystko pisać, w czasie przeszłym, a nie teraźniejszym.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz