piątek, 11 maja 2012

Kochaj, to fajne jest!


 


Całusem kurz z uczuć zrzuć :* 








Cieplusie, milusie, kochanie





Masz szczęście :)









Spójrz na mnie czasem :)









Szczęście jest blisko :)





Nie ma rzeczy niemożliwych...





Nigdy nie mów nigdy.





Wyjdziesz za mnie?







 Miłość i tak cie dopadnie.





Miły mój











Skąd ten smutek w Twoich oczach?





Fajniutko jest :)





Pozdrawiamy i ściskamy :)





Pomyśl o czymś miłym :)





Zaraź kogoś radością :)





Wystarczy chcieć...







Najważniejsze, że Ty jesteś przy mnie





Dobrze, że jesteś :*





Kochaj szczerze...





Ktoś Cie wspomina :)





We dwoje raźniej :)





Uwierz w siebie :)





Patrz w niebo :)






Wiem o czym myślisz :)





Jesteśmy sobie przeznaczeni :)





Muah :*



Jesteś moim marzeniem :)





Czekałam na Ciebie!





A ty całuj mnie :)







Nie mogło być inaczej :)





Teraz może być tylko lepiej





Powiedz co czujesz :)









Zabiorę Cie właśnie tam...





Jeszcze Ci się nie znudziłam?






Ktoś chce żebyś był :)





Zauroczona :)





Ktoś na Ciebie patrzy :)





Kochaj życie :)






Od teraz bezgraniczna radość :)





Bądź sobą!





Przytulmy się jak kiedyś :)









Nie zostawiaj mnie!









Marzenia się spełniają...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz