czwartek, 24 maja 2012








Kochanie, poznaj mnie lepiej, przestań wierzyć plotkom, zostawmy kłamstwa, fałsz na drugim planie.






Rozumiem pojęcia jak 'zaufanie' i 'lojalność' w przeciwieństwie do wielu dzisiaj.




Chciałabym przytulić Cię i tulić Cię i wtulić Się,
Porwać tą twoją wyobraźnię chodź na kilka chwil gdzieś,
Zabrać w trasę, wysoko ponad miastem,
pozwolić dotknąć nieba i przytulić naszą gwiazdę.






Chciałabym przytulić Cię, i tulić Cię i wtulić się,
I tak na dobre i złe przytulając iść tam gdzieś,
Razem iść, wiesz tą samą drogą stale.














Proszę daj mi szanse, nie chciałabym Ciebie stracić,
Chce byś był przy mnie, wiesz jak dla mnie wiele znaczysz.
Pora światło zgasić co chwile jesteś mi bliższy,
Nie zostawiaj mnie i serca utopionego w bliznach.
Zostań ze mną, bez ciebie nie dam rady,
Z każdym kolejnym dniem samotność wytyka mi wady.
Chce do końca życia, mieć z tobą wspólne plany.
Miłością zarazić, każdego przeciwnika zabić.
Zrobie co zechcesz bierz czego potrzebujesz,
Jako jedyny wysłuchasz mnie i zrozumiesz.
Zawsze bez tajemnic, ufałam ci jak dziecko,
Chce ufać dalej po prostu zostań tu ze mną!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz