sobota, 19 maja 2012



"Więc chodź tu do mnie i nie bój się.

Ty wiesz jak bardzo kocham tę chwilę

Więc chodź tu do mnie i przytul się.

Ty wiesz, że kocham Cię"







Bez Ciebie nie umiem oddychać,

nie będę szukać sensu, bo bez Ciebie go nie ma.





Chcę być powodem Twoich uśmiechów, mogę ?





Wciąż mam to dziwne wrażenie, że znikniesz za chwilę...




Nie rezygnuje się z osób, które się kocha...prawda?





Ile wart jest bez Ciebie ile wart jest mój świat?!





-Wytrzymasz ze mną?
  -Nie wytrzymam bez ciebie.




Przestań się bać,
nie chowaj głowy w piach, żyj,
bo życie to najlepsze co mogłeś dostać...



Bo w życiu małe gesty najbardziej liczą się!





Wszystko mi mówi,

że mnie ktoś pokochał







Spotykamy tak wiele osób by uświadomić sobie, że tylko kilka jest wyjątkowych.






Było pięknie, będzie cudownie






Wystarczy jeden gest i jedno słowo za dużo, żeby stracić to co budowało się tak długo.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz